موضوع داغ فشرده درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

موضوع داغ فشرده درمان

موضوع داغ فشرده سازی درمانی یکی از هفت درمان منحصر به فرد از بیمارستان های کلیه Shijiazhuang شرکت است، که کارکرد اصلی آن است که برای تمیز کردن عوامل بیماری زا و سمی در کلیه ها. در زیر بعضی از جزئیات آن، امیدواریم که که می تواند به شما کمک کند که در مورد آن روشن است.

چگونه به استفاده از آن

قانون در نصف النهار مثانه از پا taiyang با فشرده سازی گرم در دو طرفه Shenshu acupoints (BL23)، استفاده از توابع داخلی و خارجی از نصف النهار مثانه از پا taiyang و نصف النهار کلیه از shaoyin پا، وارد کنید کلیه همراه کانالهای انرژی، از بین بردن عوامل بیماری زا و سمی در کلیه .

Shenshu acupoint (BL23) acupoint که در آن مرطوب حرارت و چی سرد رطوبت را به نصف النهار مثانه را وارد کنید و تخلیه خارج است. بنابراین، فشرده گرم است در این acupoint انجام شده است.

2 بسته در زمان؛ 2-3 بار در روز. فشرده گرم با داروهای چینی در acupoints دو جانبه Shenshu (BL23). 4-6 بار در تمام. هفت روز برای یک دوره کوتاه درمان، 49 روز برای یک دوره طولانی درمان است.

عملکرد آن

1. پاک کننده سم های فشرده داغ

فشرده سازی گرم در acupoints دو جانبه Shenshu (BL23) است به medicinals میکرو فرایند است که از بین بردن مواد سمی و بازیابی چی اصلی، و اعمال آنها را در acupoints Shenshu (BL23) خارجی. در چنین راه، هدف از سم پاک کننده را می توان به دست آمده، با سم بیماری زا را حذف و چی اصلی دوباره بازسازی شد.

2. اثرات کوتاه مدت

بازیابی زودرس کلیه (افزایش کراتینین ادرار). کاهش ادرار در شب. بهبود استاز خون.

بدون علائم مسمومیت در همه جای بدن: خارش، رها و پوست. هیچ سلیقه آمونیاک در دهان. علائم بهبود در دستگاه گوارش. افزایش اشتها. بهبود اختلال الکترولیت. فشار خون پایدار. اختلال بهبود یافته در خون. هیچ نشانه ای از نارسایی قلبی. کم خونی بهبود یافته است.

نکات شما نیاز به توجه

این درمان در بیماران با پوست آلرژی و بدن حساس، diabrosis پس از سانحه و زنان باردار منع مصرف دارد.

در طول دوره بستری، تنظیم حرارت و شدت درمان به صورت فرد به فرد متفاوت است. آیا به یاد داشته باشید برای محافظت از پوست محلی در acupoints Shenshu دو طرفه 

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/486.html





:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: